Флаєри ми зустрічаємо кожень день: їх роздають на вулиці, розносять в поштові скриньки та залишають в офісних центрах. Але більшість з них практично відразу викидається. Щоб цього не відбувалося, потрібен грамотний та яскравий дизайн, який змусить звернути увагу і прочитати повідомлення, особливо якщо воно буде містити заклик до конкретної дії: отримати знижку, купити квиток, і так далі. Які засоби використати? Що допоможе затримати погляд на вашому флаєрі?

Темний фон


Не обов’язково відмовлятися від темних кольорів в дизайні. Вони створюють містичний настрій та додають елегантності особливо в комбінації з яскравими шрифтами.


Мінімалізм


Як правило, мінімалістичні рекламні кампанії дуже успішні та ефективні. Одне зображення або напис на всіх флаєрах однакові вирізняються лише кольорами або дрібними деталями.


Якісні фотографії


Використання студійних фото або зображень з фотостоків високої якості по-справжньому приваблюють погляд людини. Бізнес пов’язаний з туризмом, використовуйте прекрасні пейзажі, хочете запросити на вечерю в свій ресторан, зробіть класну фотку своєї страви від Шефа, але не забувайте довірити цю справу досвідченому фотографу.


Вінтаж


Використайте крафт картон, папір або розробіть дизайн флаєру так ніби він виготовлений вручну років сто тому. Правильно підібрані кольори та рукописні шрифти в дизайні флаєра, можуть бути дуже ефективними.

Отже, секрет відмінного флаєра простий: якісні зображення, стильні кольори, зрозумілі та читабельні шрифти. Крім того, важливо не економити на матеріалах і друку. Поліграфічне оздоблення, наприклад, вибіркове лакування або глянцева ламінація вигідно виділить будь-який дизайн. Використовуйте дизайнерський папір з текстурою, якщо хочете виділити себе на виставках та презентаціях, де кількість потенційних покупців невелика. В друкарні обов’язково порекомендують вам економічні варіанти, якщо ви хочете охопити більшу аудиторію, але дозволять істотно підвищити ефективність флаєра.