Маркетингова стратегія з використанням гарно оформлених буклетів, плакатів, флаєрів або запрошень сильно впливає на аудиторію, привертає увагу і стимулює взаємодію з брендом. Але чи завжди розроблений хороший макет? Чи Не занадто він яскравий і строкатий? Велика кількість кольорів та відтінків може відштовхувати потенційних клієнтів. Ось чому не варто забувати про старий добрий чорно-білий дизайн.

Чорно-біла графіка-фантастична альтернатива кольоровим зображенням. Вона завжди в моді, практична і при цьому виглядає неперевершено. Контраст в деталях може посилити враження, а також надати витонченості. Пропонуємо кілька ідей по використанню чорно-білого дизайну.

Таємничість

Нічого так не приваблює клієнтів, як трохи таємничості. Використайте елементи «чорно-білого кіно», популярного в середині минулого століття. Чорно-білі кольори, силуети людей-все це нагадує нам певну епоху, інтригує та з цієї причини запам’ятовується.


Оригінальні візерунки

Чорно-білі візерунки або елементи будуть виділятися та запам’ятовуватися краще ніж кольорові завдяки своїй простоті. Вони виглядають елегантно та дивовижно.


Типографіка

Чорно-білий дизайн не тільки елементи та зображення, а також типографіка (оформлення за допомогою набірного тексту). Чорний текст на білому фоні та білий текст на чорному привертають особливу увагу, якщо використовувати цікаві та оригінальні гарнітури шрифтів. Найчастіше типографіка виглядає настільки гарно, що елементи та зображення навіть не потрібні. Це ідеальний спосіб донести важливу інформацію клієнту не відволікаючи його увагу на інші елементи.


Негативний простір

Спробуйте дизайн, де на чорному фоні білі зображення або написи! Продумана концепція змусить клієнта затримати погляд, щоб роздивитись все уважно та неспішно.


Акварель

Хочете пом’якшити зображення? Зробити менш чіткі лінії та елементи? Використайте жанр акварелі, різні півтони та відтінки сірого будуть виглядати дуже елегантно і вишукано. Контрастність збережеться, однак макет буде виглядати м’яко та витончено.

Неймовірні враження

Використання чорно-білих фото додають реалістичності та виглядають вінтажно. В такому стилі можна оформити каталог, плакат або презентацію – це дозволить виділитися на тлі строкатих конкурентних пропозицій.


Чорно-білі зображення дають змогу нам розширити простір для уяви. Застосуйте це в оформленні реклами та поліграфічної продукції! Ви зможете зосередити вашу аудиторію безпосередньо на перевагах продукту, а не на кольорових картинках. Простий дизайн краще сприймається та запам’ятовується, оскільки відрізняється від більшості матеріалів.

Поєднання дизайнерського паперу та чорно-білого дизайну в поліграфічній продукції підкреслить Вашу ексклюзивність. Матова ламінація та вибіркове УФ-лакування додасть вашим чорно-білим макетам індивідуальності.