Sainsbury’s, третя за величиною мережа продуктових магазинів в Британії, стали автором цікавого відео. Різдвяна реклама з котом просто підірвала Інтернет спільноту. Відомо, що головним героєм ролика став милий і незграбний кіт по кличці Мог. Його взяли з книг дитячої письменниці Джудіт Керр. Сьогодні Джудіт Керр по праву вважається класиком британської дитячої
Читати далі... →З кожним роком кількість користувачів Інтернету збільшується відповідно збільшується кількість контенту в мережі. Тепер не потрібно виходити з дому, щоб зайти до бібліотеки, створено масса он-лайн бібліотек на різну тематику, інформацію з усього світу можна знайти без проблем. Університети та коледжі переводять своїх студентів на дистанційне навчання даючи можливість обирати та
Читати далі... →Результати досліджень довіри споживачів до реклами, в ході якого були опитані 30 000 респондентів у 60 країнах світу, включаючи Україну. Серед усіх джерел інформації про товари і послуги найвищу довіру в українців викликають рекомендації знайомих (81%), відгуки споживачів, опубліковані онлайн (63%), і інформація на сайтах брендів (59%), про це свідчить
Читати далі... →