Різдвяна реклама з Котом підірвала Інтернет

Sainsbury’s, третя за величиною мережа продуктових магазинів в Британії, стали автором цікавого відео. Різдвяна реклама з котом просто підірвала Інтернет спільноту. Відомо, що головним героєм ролика став милий і незграбний кіт по кличці Мог. Його взяли з книг дитячої письменниці Джудіт Керр. Сьогодні Джудіт Керр по праву вважається класиком британської дитячої

Читати далі...

Корисні сайти з унікальною інформацією зроблять з Вас науковця!

З кожним роком кількість користувачів Інтернету збільшується відповідно збільшується кількість контенту в мережі. Тепер не потрібно виходити з дому, щоб зайти до бібліотеки, створено масса он-лайн бібліотек на різну тематику, інформацію з усього світу можна знайти без проблем. Університети та коледжі переводять своїх студентів на дистанційне навчання даючи можливість обирати та

Читати далі...

Nielsen представила результати дослідження Global Trust in Advertising

Результати досліджень довіри споживачів до реклами, в ході якого були опитані 30 000 респондентів у 60 країнах світу, включаючи Україну. Серед усіх джерел інформації про товари і послуги найвищу довіру в українців викликають рекомендації знайомих (81%), відгуки споживачів, опубліковані онлайн (63%), і інформація на сайтах брендів (59%), про це свідчить

Читати далі...