Сучасні технології полегшують ведення процесів і організацію роботи команди. Які інструменти і програми варто використовувати підприємцям.

Теперішній бізнес повністю стирає  всі межі між країнами і навіть континентами. Дистанційна робота стала популярною, а щоденна присутність в офісі і контроль співробітників – справи давно минулих днів. Стежити за процесами і активно брати в них участь можна з будь-якої точки світу. Для цього знадобиться лише декілька звичайних речей – вихід в Інтернет, ноутбук і кілька корисних додатків і сервісів. Давайте розглянемо деякі з найбільш популярних серед користувачів.

Всі файли в одному місці 

Хмарні технології отримують все більший розвиток з кожним роком, поступово витісняючи звичні сховища інформації . Сьогодні всі важливі документи можна закачувати в хмару і мати до них доступ в будь-який час . Більше того, зміни у файлах зберігаються у режимі on-line, дозволяючи координувати роботу команди  і оперативно обмінюватися актуальними даними

Evernote

Сервіс, в базовому доступі, дозволяє робити нотатки, зберігати інформацію і обмінюватися нею. Комерційна версія продукту може використовуватися як єдиний робочий простір для зберігання документів і роботи з ними. Доступ до інформації можливий через десктоп або мобільний додаток .

Dropbox

Файлобмінник, який з’явився завдяки тому, що його засновник Дрю Х’юстон одного разу забув вдома флешку з усіма важливими записами. Тоді він вирішив створити сервіс, що допомагає зберігати інформацію в хмарі і мати до неї постійний доступ . Функціонал Dropbox також ділиться на платний і безкоштовний. Комерційна версія дозволяє завантажувати і зберігати обсяги даних до 1000 Гб.

Trello

Дуже зручний інструмент для команд, які працюють віддалено. Цей сервіс допомагає ставити завдання, контролювати процес їх виконання, організовувати колективні завдання і т.п. І, звичайно ж, в Trello можна зберігати важливі документи і ділитися ними з колегами. Серед аналогів такі сервіси, як – AsanaWunderlist.

Basecamp

Ще один сервіс синхронізації роботи команди. Дуже потрібний тим, кому постійно задають  питання по роботі, а також менеджерам, які не мають можливості безперервно перебувати зі своїми підлеглими. Платформа дозволяє описувати процес просування проекту, відповідати на запити і т.п

Prezi

Звичайні презентації на шаблонах Power Point виходять з моди, поступаючись місцем інтерактивним рішенням з цікавим функціоналом. Створити креативну презентацію в будь-якій точці світу допоможе сервіс Prezi. Він також  зберігає всі дані та зміни в хмарі. Єдиний мінус – це доступність вашої презентації всім бажаючим у безкоштовній версії. Обмежити доступ  дозволить придбання платної версії аккаунта.

 Планування – це саме головне.

Щоб не загубитися на протязі дня в низці нагальних справ, можна, звичайно, робити записи в звичному всім блокноті – щоденнику. А можна скористатися технологічним прогресом і вносити потрібну інформацію в сервіси і додатки. Обидва способи по-своєму зручні, з тією лише різницею, що паперові носії мають властивість губитися, чого не скажеш про електронні сховища.

Tick Tick

Типовий органайзер завдань,  що володіє розширеним функціоналом. Тут можна ставити підзадачі і нагадування , вибирати пріоритети і працювати з повторними датами.

Toggl

Програмна розробка, призначена для людей,  які хочуть розібратися,  куди ж іде їх дорогоцінний час і чому ніякий тайм-менеджмент не допомагає скласти оптимальний і корисний графік роботи . Фіксуйте всі свої заняття і визначайте, де тимчасові завдання можна скоротити по часу.

 Завжди на зв`язку

Boomerang

Цей сервіс вирішує одвічну проблему різниці в часі і постійної зайнятості, дозволяючи писати повідомлення заздалегідь. Якщо вам необхідно відправити лист, наприклад,  вранці, складіть його ввечері, заплануйте час відправлення, а далі програма зробить все за вас.

Zendesk

Продукт, що допомагає організовувати спілкування компанії з клієнтами, ранжувати, обробляти звернення тощо. Плюс, тут є віджети, які відображатимуть всю наявну інформацію про клієнта, а також функція автоматичної відправки листа клієнту в разі отримання його запиту. Іншими словами, Zendesk повністю забезпечує customer support (службу підтримки).

Бізнесмени схиляються до думки, що через кілька років добре знайомі всім офіси перестануть існувати, а компанії перейдуть у формат дистанційної віддаленої роботи. Хто знає, можливо описані сервіси і додатки – перший крок до подібних змін на світовому ринку праці.