Коли перед компанією виникає питання презентації продуктів або послуг на зустрічах з партнерами, на виставках або інших заходах, варто оцінити ситуацію з точки зору маркетингу.

 

Перше питання, яке потрібно задати собі, це «Для чого він Вам потрібен?». Після аналізу таких пунктів як: аудиторія, масштаб покриття, сфера використання і, в кінці-кінців, витратний бюджет, Ви можете задати питання «Який обсяг інформації необхідно надати аудиторії?». Якщо інформації небагато, раціонально використовувати категорію «рекламний буклет». Рекламний буклет або ще як його звикли називати євробуклет – це аркуш паперу який надрукований з 2-х сорін та має один, два або більше згинів (фальців). Завдяки невеликій вартості й високій інформативності буклет може стати для Вас найбільш ефективним видом рекламної поліграфії. У формі буклетів Ви можете видати короткий путівник, рекламний проспект, програму концерту, розповісти про свої знижки та акції.

 

Якщо ж інформація виходить за рамки обсягу стандартного євробуклету, оптимальніше використовувати брошуру. Брошура – це багатосторінкове друковане видання, яке складається з 4 і більше сторінок і кріпиться в основному на скобу. Першу і останню сторінки (обкладинка брошури) найкраще використати для іміджєвої інформації про компанію або продукт.

Брошури необхідні для презентацій компанії на виставках, ділових зустрічах, а також надати інформаційну платформу про компанію та її послуги.

Компанія для свого просування і для максимального ефекту може замовити друк комплекту рекламних матеріалів: буклети, брошури, флаєри, а також візитки, листівки, блокноти.