В Google AdWords з’явився інструмент для попереднього перегляду рекламних оголошень. Як повідомляє Search Engine Table, нововведення пов’язане з переходом на розгорнуті текстові оголошення, якє буде здійснено в жовтні.
За допомогою нової функції рекламодавці зможуть побачити, як розгорнуті оголошення будуть виглядати на декстопних і мобільних пристроях. Крім того, інструмент покаже приклади реклами для різних галузей бізнесу. Для цього потрібно клікнути на кнопку «View more».

Також користувачів попереджатимуть, якщо кількість символів в рекламному заголовку перевищує максимально допустимий. Раніше представники Google AdWords роз’яснили причини, за якими сервіс скорочує текст заголовків деяких рекламних оголошень.

У липні Google представив кілька оновлень, в числі яких нове розширення для текстової реклами в мобільній пошуковій видачі, що дозволяє рекламодавцям додати інформацію про вартість товарів і послуг, які пропонує компанія. Крім того, компанія почала тестувати нову версію оформлення рейтингів в текстових оголошеннях.