Великі компанії хоч і не використовують можливість розміщення платної реклами у Instagram, але ведуть досить активну діяльність по просуванню своїх брендів, такі дані навели у SMM-агентстві Shareablee.

Наскільки схожі Instagram і Facebook, коли справа доходить до активності брендів? Набагато більше, ніж ми думаємо. Ось цікаві цифри про те, як бренди у США поводяться у цих соціальних мережах. Статистика за другий квартал 2014 (нагадаємо, що Facebook з’явився на 4 роки раніше, ніж Instagram):

~ Facebook генерує 2,5 млн. постів відомих та маловідомих брендів, що більше, ніж у минулому році, на 22%;

~ В Instagram тим часом опубліковано 493 тисяч постів, що на 49% більше торішнього результату;

~ В Facebook всього за другий квартал 2014 було зареєстровано 6 млрд. активностей (like, comment, share);

~ В Instagram відбулося 3,4 млрд. активностей (like, comment);

~ На кожен пост бренду в Facebook доводиться 2,396 активностей, в Instagram – 6,932.

Можна виділити такі висновки виходячи з вищенаведеного:

1. Instagram додав 56% у числі активностей на тлі приєднання до Facebook.

2. Зростання активності брендів у Instagram дійсно відбувається набагато швидше, ніж у Facebook.

3. Майбутнє платної реклами у Instagram поки неясно.

4. Активність користувачів по відношенню до брендів в Instagram набагато вище, ніж в Facebook.