Компанія Thinfilm`s, лідер в смарт-системах та спеціалізованих електронних пристроях, співпрацюючи з постачальником алкогольних напоїв Diageo, додали змін до стандартої пляшки віскі, які спрямовані на поліпшення якості обслуговування клієнтів. Це не звичайна пляшка віскі вашого діда. Партнери представлять прототип смарт-пляшки Джонні Вокер Blue Label  на Mobile World Congress. Захід проходитиме протягом чотирьох днів з 2-5 березня 2015 року, в Барселоні, Іспанія.

Розумна пляшка використовує друкований датчик з технологією OpenSense запатентований компанією Thinfilm’s.

OpenSense виявляє закритий та відкритий стан кожної пляшки. Датчик містить інформацію, яка дозволить Diageo відправляти персоналjwізовані повідомлення для споживачів, які прочитали повідомлення з їх смартфонів. Технологія OpenSense використовує можливості смартфона для відправки повідомлень через Near Field Communication (NFC)

Diageo може відстежувати рухи пляшки по всьому ланцюжку поставок, в магазині і в точці споживання, з датчика навіть поступає інформація про пошкодження пробки на пляшці під час розливу на заводі. Це забезпечує додатковий рівень безпеки для захисту автентичності продукту.

Споживачі будуть отримувати рекламні повідомлення, як в магазині так і після покупки, які будуть включати рекламні пропозиції, рецепти коктейлів і ексклюзивний контент.

Технологія має можливість адаптувати персоналізований контент для користувача. Наприклад, клієнт, який купує постійно певний тип продукту може знайти рекомендації на основі попередніх покупок.

Як стверджують Thinfilm`s, такі електронні мітки повністю і назавжди кодуються в точці виробництва і не можуть бути скопійовані або електрично модифікований для забезпечення достовірності.