Sainsbury’s, третя за величиною мережа продуктових магазинів в Британії, стали автором цікавого відео. Різдвяна реклама з котом просто підірвала Інтернет спільноту. Відомо, що головним героєм ролика став милий і незграбний кіт по кличці Мог. Його взяли з книг дитячої письменниці Джудіт Керр. Сьогодні Джудіт Керр по праву вважається класиком британської дитячої літератури. Безмежну любов декількох поколінь читачів і славу їй принесла історія про «Тигра, який прийшов випити чаю», а також серія книг про кішку Мяулі. Всі ці історії Джудіт Керр вигадувала і ілюструвала сама. Необхідно відзначити, що всього за кілька днів даний ролик набрав близько 4-х мільйонів переглядів.

Виходячи з відео, Мог практично зіпсував своїм господарям майбутнє святкування. Кіт став причиною пожежі, скинув скатертину зі столу, перекинув шафу і зіпсував ялинку. Кінець даного відео творці зробили позитивним. Саме кіт Мог навів у свій будинок пожежників, а небайдужі оперативно прибрали зіпсовані речі та помешкання.

Уточнимо, що ті, хто подивився дане відео, навіть змогли прийти до одноголосного рішення з приводу його оцінки. Ролик став самим добрим і забавним з усіх тих, що були в році, що минає.

Відео можно переглянути на каналі Youtube тут