У третьому кварталі 2016 року видатки на пошукову рекламу серед рекламодавців в США виросли на 14% в річному порівнянні. Про це свідчать дані звіту Merkle. В аналогічному періоді минулого року їх зростання склало 15% – на 1% більше, ніж в нинішньому році. Обсяг переходів з оголошень пошукової реклами виріс на 20% в порівнянні рік до року, ціна за клік (CPC) впала на 5%. Витрати на мобільну пошукову рекламу зросли на 134%, при цьому витрати на рекламу на десктопах і планшетах скоротилися на 4%. На частку Google доводилося 86% рекламних витрат і 87% кліків. У третьому кварталі 2015 року ці показники становили 81% і 82% відповідно.
Витрати на AdWords в звітному кварталі збільшилися на 20% в порівнянні рік до року. Обсяг кліків зріс на 28%.
Реклама в Картах Google забезпечила близько 3% мобільних кліків по пошукових запитах для місцевих рекламодавців.
На планшети і смартфони припадало 62% кліків по оголошеннях Google AdWords – на 5% більше в порівнянні з другим кварталом 2016 року. CPC впала в середньому на 6% в порівнянні рік до року.
Товарні оголошення Google
Товарні оголошення Google (Product Listings Ads, PLA) як і раніше залишаються важливим форматом для компаній в області роздрібної торгівлі. У звітному кварталі на PLA доводилося 48% переходів з оголошень рітейлерів в Google. Частка PLA по небрендовану клікам серед ритейлерів досягла 73%.
Витрати рекламодавців на товарні оголошення виросли на 36% в річному порівнянні. У минулому кварталі ця цифра становила 43%. Кількість переходів з PLA зросла на 59%, при цьому кількість кліків по текстовим оголошенням збільшилася лише на 9%.
Факторів росту PLA послужило долучання оголошень цього формату в результати пошуку по картинках Google, а також їх поява в пошуковій видачі Yahoo.
На сайтах пошукових партнерів обсяг кліків по PLA виріс на 23%, в Google.com – на 9%.
Розгорнуті текстові оголошення
Новий формат текстових оголошень поки не отримав широку популярність серед рекламодавців.
Витрати на текстові оголошення виросли на 9% в річному порівнянні, обсяг кліків – на 11%.
При цьому показники клікабельності у оголошень цього формату по брендовим запитам були нижчі за середні по вибірці.
Контентно – медійна мережа Google
На КММ доводилося 8% витрат рекламодавців Google в третьому кварталі 2016 року – трохи нижче, ніж в аналогічному періоді минулого року (9%).
Майже половина рекламодавців збільшили витрати на КММ в порівнянні з третім кварталом 2015 року.
На мобільну рекламу доводилося 30% витрат на КММ – на 6% більше, ніж у 2015 році (24%).
Bing і Yahoo
Витрати на Bing Ads і Yahoo Gemini в третьому кварталі впали на 14% в річному порівнянні.
Витрати на товарні оголошення Bing скоротилися на 12%. Їх зростання почали сповільнюватися в перші місяці поточного року, коли Yahoo стала публікувати товарні оголошення Google замість оголошень Bing за багатьма пошуковими запитами.
Частка кліків, що генерується оголошеннями Gemini в Yahoo і Bing, залишається відносно стабільною. У звітному кварталі вона склала 17%.
Кількість переходів з мобільних оголошень Bing Ads зросла на 4% в порівнянні з другим кварталом 2016 року.
На смартфони припадало лише 15% переходів з оголошень Bing Ads, в Google ця цифра становить 49%, в Yahoo – 29%.